آنتن برد بلند⭐️قیمت راهبند⭐️آنتن تحت شبکه⭐️بهترین قیمت بازار

تماس با آپامه صنعت

آنتن برد بلند RFID

معرفی سیستم انتن های برد بلند بهمراه برد کنترل و سیستم خواندن برچسب ها به وسیله UHF

در زندگی امروزی و با ورود به قرون جدید علم و تکنولوژی خیلی سریع امکانات رفاهی دور و اطراف ما در حال تغیر است و این تغییرات همه در جهت آسایش بیشتر افراد و زندگی راحت تر به دور از دغدغه نیز می‌باشد و این امر در همه امور با سرعت بسیار بالا در حال انجام است.
از ساختمان های قدیمی گرفته تا علوم کامپیوتری تماما تغیرات زیادی نسبت به 50 سال پیش داشته اند و این نشانه ی پیشرفت تکنولوژی در این عرصه می باشد برای مثال ساختمان ها از حالت اسکت های عظیم به سمت میلگرد و بتن رفته در داخل این ساختمان ها به جای آجر های سنگین از آجر های سبک و ضد زلزله استفاده می‌شود در قسمت پنجره ها دیگر کمتر در خانه های نوساز باید به دنبال پنجره آهنی باشیم چون پنجره های یو پی وی سی جای آن ها گرفته و عایق های بسیار خوبی برای صدا و دما میباشد از چراغ ها و دزدگیرهای حرفه ای تا آیفون های فوق پیشرفته صوتی و تصویری که همه و همه ساخته دست بشر است.


یکی از مهم ترین پیشرفت های تکنولوژی در زمینه گیت های کنترل تردد است که در ورودی و خروجی ساختمان ها به صورت راهبند و جک های ریلی و بازوی و... نصب شده است. در ابتدا افراد که این تجهیزات را برای ساختمان ها تهیه می‌کردند به تعداد ساکنین ریموت کنترل تهیه می‌کردند و این موضوع درگیری های بسیار زیادی را برای هم مدیران ساختمان و مشترکان داشت زیرا این ریموت ها به راحتی قابلیت کپی کردند داشتند و ساکنین خیلی راحت می‌توانستند این ریموت ها را در اختیار دوستان و اقوام خود قرار دهند یا برایشان کپی کنند و مدیران ساختمان هم نمی‌دانستند که چه کسی می آید و چه کسی می‌رود اصطلاح ما ایرانی ها شلم شلوایی برپا هست.

یکی از چیز هایی که می‌توان به وسیله آن هم از خرید ریموت کنترل تعداد بالا تبعیت نکرد هم کار را برای مدیران ساختمان ها راحت کند استفاده از آنتن های برد بلند با سیستمUHF  است در این زمینه ما به طور کلی به 3 چیز نیازمندیم


1 آنتن برد بلند
2 اکسس کنترل
3 تگ یا برچسب

آنتن های برد بلند در این ایران اصولا با چند اسم وارد می‌شوند ولی به طور کلی می‌توان آن ها را به دو دسته تایوانی و چینی تقسیم کرد و از لحاظ کیفیت قطعا آنتن برد بلند تایوانی در اولیت قرار دارد برای مثال آنتن های برد بلند تایوانی قابلیت نصب و خواندن تگ یا برچسب را از فصله 8 تا 12 متر نیز دارند و شعاع دید بسیار فوق العاده حتی تا 3 متر کنار و زیر آنتن رو هم تاییدیه می‌دهند ولی آنتن ها چینی اصولا دارای قیمت های کمتر هستند و طول کاری آن ها حدودا 5 متر هر دو آنتن ها برای محیط های خارجی تهیه شده و دارای درجه حفاظتی بسیار بالای هستند تا بتواند در برابر آب و گرد و غبار مقاومت نشان دهند.

 

 


مقوله بعدی مورد نیاز اکسس کنترل این سیستم است که این دستگاه به وسیله کابل از یک سمت به آنتن های شما و از یک سمت به سیستم گیت کنترل تردد شما که یا شامل راهبند است یا شامل جک پارکینگی متصل می‌شود.
این سیستم ها نیز اکثرا وارداتی و چینی هستند و با برند های مختلفی در بازار ها به فروش می‌رسند و در حالت های تحت شبکه و ساده می توان از آن ها سود برد البته در حالتی که زبان این دستگاه ها فارسی است خب به طبع کاربری بسیار راحت تری نیز دارند و به راحتی به مدیر با صفحه نمایشگر اجازه حذف و اضافه کردن تگ ها را می دهد این مورد که در مورد حذف و اضافه کردن تگ یا برچسب ها هست یکی عواملی است که ساکنین به خوبی پول شارژ خود را بدهند چون اگر هزینه خود را به موقع پرداخت نکنند دیگه در براشون باز نمیشه و نمی توانند داخل بیایند و این یعنی از پارکینگ خبری نیست و زحمت بکشید ماشینتونو همون جایی بزارید که پولاتونو خرج میکنید خخخخخ امان از دست تکنولوژی.laughsmiley

تمام این تگ ها دارای کد های 6 رقمی هستند که وظیفه ارسال پالس به آنتن و آنتن وظیفه ارسال آن را به اکسس کنترل دارد حالا فقط میمونه اتصال بین راهبند یا جک ریلی یا جک بازویی به هم.
اینجای کار خیلی ساده هست یک کابل دو رشته معمولی که وظیفه سیم مشترک و قسمت بازکردن اتوماتیک رو داره وصل میکنیم و تمامممممم.
بله الان شما یک سیستم کامل گیت کنترل تردد دارید که وقتی ماشین به نزدیکی میرسه نیاز نیست راننده پایین بیاد یا ریموت بزنه بله آنتن ها پالس خروجی از برچسب رو میخونه و در برای شما باز میشه. مممنونننننننن تکنولوژی

وصل شدن اکسس کنترل به کامپیوتر.

حالا موقع بررسی پیشرفته تره که آیا میشه حذف و اضافه تگ ها رو از طریق دیگه انجام داد؟
این سوالی که اکثرا مواقع خریداران محترم می‌پرسند و پاسخ اون چیزی نیست جز بله میشه.
چجوری؟
در این مواقع باید یا ازطریق فلش یا از طرق کامپیوتر مستقیم به اکسس کنترل وصل شد که قطعا از طریق کامپیوتر و تحت شبکه بودن تاثیرات و خاص خود را دارد و کار را راحت تر میکنه و شما میتونید کلیه اقدامات لازم را با برنامه نویسی هایی که روی برد وجود دارد انجام دهید.
لازم به ذکر است که تعداد تگ در اکثر این آنتن ها زیاد ملاک نیست و 2000 عدد تگ براحتی کد می‌شود.


گزارش گیری :

مفید ترین کاری که میشه  از این آنتن ها  انتظار داشت گزارش گیری هست چون این کار باعث میشه تا بفهمیم که از کجا و در چه زمانی وارد یا خارج شده اند و این کار رو بسیار راحت میکنه 

جای نصب آنتن های برد بلند بهتر است در ارتفاع 4 متری باشد و سر آنتن بسمت پایین تا با بهترین کیفیت بتوانیم بهترین کارایی را از آن بگیریم و در نظر داشته باشید هر چه سیم خروجی ها کوتاه تر باشد تاثیر گذاری بهتری دارد

امیدوارم این مقاله در زمینه آنتن های برد بلند بسیار مفید بوده باشد و استفاده کامل رو شما همکاران و خریدار محترم ببرید.

 

حتما با ما در تیم فروش حرفه ای آپامه صنعت همراه باشید تا بهترین گزینه را خدمت شما ارائه دهیم.