راهبند بوم تاشو;راهبند ایرانی بوم تاشو 9 متری

تماس با آپامه صنعت

راهبند بوم تاشو

راهبند بازویی بوم تاشو بهترین گزینه برای مکان هایی با ارتفاع کم

یکی از سوالاتی که همواره مورد توجه خریداران راهبند بازویی قرار می گیرد راهبند بازویی بوم تاشو می باشد که هم می تواند طول مورد نظر معبر را پوشش دهد و کاهش ارتفاع را بهمراه دارد حال در این مقاله میخواهیم چند راهبند را مورد نقد و بررسی آموزشی قرار دهیم تا بتوانید مطلب مفیدی را در این مقاله خوانده باشید.
همواره سقف ورودی و خروجی بسیاری از پارکینگ ها و مجتمع های تجاری که راهبند نیاز دارند را در ارتفاع 300 سانتی متر می سازند ما در این مقاله به چرایی این مطلب نمیپردازیم که چرا سقف این پارکینگ ها و مجتمع ها را کوتاه است بلکه هدفمان اموزش استقاده مناسب از راهبند و نقد و بررسی آن است.


راهبند بازویی بوم تاشو مانند راهبند اهرم معمولی یا تلسکوپی از قطعات یکسان تشکیل شده اند و تنها تفاوت آن ها در اتصال مفصل آن ها برای تاشو شدن بوم می باشد . این اتصال اگر به صورت صحیح و ایمن ساخته شده باشد دارای یک قطعه در بین نقطه شکستن یا جدایی بوم ازهم می باشد و یک قطعه برای اتصال انتهای بوم به پایه باکس راهبند که در تصویری جداگانه برای شما عزیزان به نمایش می گزاریم.
راهبند ها در ایران به طور عمده از 2 کشور وارد می شوند و در ایران نیز ساخته می شوند ، که اگر راهبند ها را بخواهیم دسته بندی که متوحه شویم این راهبند ها بوم تاشو را تا چند متر طول حمل می کنند باید بگوییم راهبند هایی که محل ساخت آن ها کشور های آسیایی مانند چین است بوم تاشو را نهایتا تا طول 500 سانتی متر می تواند حمل کنند زیرا موتور و گیرباکس آن راهبند ها دارای قدرتمندی بالایی نیستند و با تردد بالا دچار مشکل می شوند که این موضوع متاسفانه هزینه های بالایی را بهمراه دارند و اما به تب راهبند هایی که محل تولید آن ها اروپا می باشند دارای کیقیت بالاتری هستند و بعضی از این راهبند ها توان اتصال بوم تاشو تا 600 سانتی متر را دارا هستند و علت آن استفاده از اجناس باکیفیت است اما براستی چند شرکت ایتالیایی می توانند این عمل را انجام دهند ؟؟؟

خدمات پس از فروش خرید راهبند

اما مهم ترین نکته در هنگام خرید راهبند با بوم تاشو توجه به خدمات پس از فروش این راهبند هاست با وجود تحریم های همه جانبه کشور های مختلف بر علیه ایران چند وقتی است که دید مردم نسبت به خرید راهبند از مراجع اروپایی عوض شده است زیرا قطعات این دستگاه ها به سختی در کشور تامین می شود و افراد برای خرید راهبند به شرکت های ایرانی مراجعه می کنند و خرید خود را نهایی می کنند اما در هنگام خرید راهبند ایرانی با بوم تاشو باید به چه نکاتی توجه کرد.؟؟؟

کیفیت قطعات راهبند آپامه صنعت

در هنگام خرید راهبند ایرانی باید توجه داشت که قطعات از کیفیت بالایی برخوردار باشند زیرا ما میخواهیم که با خرید راهبند ایرانی بوم تاشو خدمات بهتری را دریافت کنیم نه اینکه از چاله به چاه بیفتیم برای مثال شرکت آپامه صنعت همواره راهبند هایی را تولید می کند که دارای سیستم موتور و گیرباکس صنعتی می باشد و از مداربسیار قدرتمند پیشتیبانی می کند تا مشکلی برای سیستم پیش نیاید و نکته جالب این است که راهبند ایرانی آپامه صنعت تواند حمل بوم تاشو تا طول 900 سانتی متر را هم دارا می باشد .

اما این نکته به این معنی نیست که همه راهبندهای ایرانی توان کشیدن این بوم را دارا هستند و باید گفت اکثر راهبند های ایرانی در حال حاضر بوم تاشو تا 500 سانتی متر را توان حمل دارند .

راهبند بوم تاشو تمام ایرانی آپامه صنعت

حال به سراغ کامل راهبند بوم تاشو تمام ایرانی آپامه صنعت می رویم تا ببینم که کیفیت کار اتفاقی نیست .
راهبند ایرانی آپامه صنعت دارای قطعات تمام ایرانی می باشد و از پیچ اول تا کلید باکس دستگاه برای حمایت از تولید ملی و حمایت از کالای باکیفیت ایرانی از برند های معتبر ایرانی ساخته شده است .

باکس دستگاه :

باکس راهبند آپامه صنعت از ورق ضخیم 2 و 2.5 و 3 میلی متر بصورت ترکیبی با ظرافت بالا ساخته شده است و تمام ابعاد آن ابتدا با نرم افزار های مهندسی طراحی شده است و جای هیچ بحثی را بجای نمیگذارد و قطعا رقیبی سر سخت برای نمونه های اروپایی می باشد .زیرا دستگاه های اروپایی را برای حمل و نقل راحت تر بیشتر از ورق های نازک تر از راهبند آپامه صنعت می سازند تا برای حمل و نقل به کشور های مقصد دچار مشکل نشوند.


موتور :


موتور راه بند آپامه صنعت دارای بالاترین نرخ توان در بین راهبند های موجود اروپایی و ایرانی و چینی حال حاضر در کشور است این راهبند دارای توان 750 واتی می باشد که تولید برترین کارخانه تولید موتور ایران نیز می باشد و به کار بردن این موتور در سازه شرکت آپامه صنعت باعث می شود تواند تردد در این راهبند بالا رود و این دستگاه اصطاحا دائم کار می شود.

گیرباکس :

سیستم گیر باکس در ایران به 3 صورت تقسیم می شود یک سری از کارخانه ها از سیستم فولی و تسمه به جای گیرباکس استفاده میکنند که این روش بسیار کار ضعیقی است و این مدل راهبند ها دچار مشکل می شوند ، یکی دیگر از موارد استفاده از تک گیرباکس است و دیگر که مورد توجه آپامه صعت است استفاده از دو عدد گیرباکس در سازه است و یکی دیگر از عللی که باعث می شود سیستم به صورت حرفه ای تر کار کند همین مهم است و شرکت آپامه در این حوزه هم از برترین گیرباکس ایرانی و ساخت اصفهان است استفاده می کند.

سیستم برقی و مدار فرمان :

گروه صنعتی آپامه سعی بر راحت تر کردن نقش مدار در سیستم برق رسانی دارد و مانند رقبای ایتالیایی خود نیز عمل نمی کند و ندار سیستم خود را طوری تهیه میکند که همه افراد برای تعمیر آن بتوانند دست بکار شود نه مانند سیستم هایی ایتالیایی که  اگر سیستم دچار مشکل شود باید راهبند باز شود و به وارد کننده ارائه تا تعمیر کار شرکت آن را تعمیر و سپس بعد از چند روز عدم استفاده از راهبند تازه آیا درست بشود یا خیر.

تمامی موارد بالا باعث می شود تا راهبند با بوم تاشو 180 یا 90 درجه گروه صنعتی آپامه بتوانند کری خوانی خواستی برای رقبای اروپایی و چینی خود داشته باشد و همپای این راهبند ها بتواند در بازار ایران فروش داشته باشد.

جهت اطلاع از قیمت راهبند  یا مشاوره رایگان با ما در تماس باشید .